Deadpool Típus: Blu-ray, 1 lemezes, sima tokos Stúdió: 20th Century Fox Kiadó: Bontonfilm Magyar megjelenés: 2016. június 16....

Főoldal » , , , , » Deadpool kiadványbemutató

Deadpool kiadványbemutató

Deadpool

Típus: Blu-ray, 1 lemezes, sima tokos
Stúdió: 20th Century Fox
Kiadó: Bontonfilm

Magyar megjelenés: 2016. június 16.

Xpress.hu-link

Élménybeszámoló a filmről


1. KÉP:
A kép nagyon szép éles és letisztult. A színek kellőképpen kontrasztosak egymással, nem túl sötét, se túl világos. Néha 1-1 jelenetnél mákosságot véltem felfedezni, de nem zavaró mértékben, és ez csak 10-20 másodpercig jelentkező hiba, mindig ugyanannál a résznél. Szerintem valami kódolási hiba lehet a háttérben.
A lemezre a film szélesvásznú 2.40:1 méretben került fel, ami alul-fölül egy-egy vastag fekete csíkot eredményez. Én személy szerint ezt szeretem jobban, habár így kisebb a kép, de legalább a szélekből nem vágnak le. 
9/10

2. HANG:
A Magyar hang egyszerű Dolby Digital 5.1, míg az angol DTS HD-MA 7.1-et kapott. Megtalálható a lemezen még Cseh, Lengyel, Török, Thai és Ukrán Dolby Digital 5.1 is plusz az Orosz, ami DTS 5.1-el lett megáldva.
Én a Magyar és az Angol hangot teszteltem, de valahogy nem vagyok meglepve.
A Magyar és az Angol mély hangok között nincsen jelentős különbség, bár a Magyarban jobban ütnek valahogy.
A közepes és a magas hangok az Angolban voltak jobban tér betöltősek és több minden jött a hátsó hangfalakból is, de a Magyarral ellentétben a szélső két hangfalra kerülő hangok halkabbak voltak.
A beszéd mind a kettő hangsávon ugyanolyan minőségű volt, de értelemszerűen angolban jobban érződött, hogy a főszereplő egy maszkon keresztül beszél.
Természetesen Angol és Magyar felirat is van a lemezen, meg még vagy 20 másik nyelv is.
Magyar: 10/10
Angol: 9/10

3. EXTRÁK:
Szerencsére egész sok extra tartalom található meg a lemezen. Többek között:
- Kimaradt és kibővített jelenetek
- Werkfilmek (Nagyjából 90 percnyi)
- Deadpool mókatára
- Látványtervek, jelmezek
- Audiokommentárok
Mindegyik extrán található magyar felirat! ;)
8/10

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Facebook

Üzemeltető: Blogger.

Rendszeres olvasók